سوالات متداول

سوالات متداول

1-به چه دلیل دستگاه هارد را نمی شناسد؟

-کابل ساتا و برق مربوط به هارد دیسکتان را چک کنید.

-برای بعضی از دستگاه ها ممکن است که توان آداپتور برای راه اندازی دستگاه و هارد دیسک کافی نباشد. لطفا از آداپتور مناسب استفاده کنید.

-مطمئن شوید که هارد دیسک با NVR شما سازگار است.

-ممکن است هارد دیسک شما ایراد داشته باشد، لطفا یک هارد دیسک دیگر را نیز امتحان کنید

2-چرا بعضی از دوربین ها با وجود آنکه در تنظیمات سیستم اضافه شده اند، اما تصویر ندارند؟

-ابتدا مطمئن شوید که NVR از رزولوشن دوربین شما پشتیبانی می کند.

-کابل های کشیده شده بین دوربین و دستگاه را چک کنید و مطمئن شوید که هر دو به درستی وصل شده  و پارامترهای مربوط به شبکه درست تنظیم شده اند.

-لطفا از کارکارد نرمال شبکه و سوییچ ها مطمئن شوید.

3- چرا مانیتور با آنکه دستگاه بوت شده است تصویری نشان نمی دهد؟

-مطمئن شوید که مانیتور و کابل های HDMI یا VGA بدون مشکل هستند و به درستی کار می کنند.

-مطمئن شوید که مانیتور شما رزولوشن های 1280*1024 یا 1920*1080 یا 3840*2160 (4K*2K) را پشتیبانی می کند. دستگاه NVR خودش را با رزولوشن های پایین تر از 1280*1024 نمی تواند تطابق دهد و ممکن است با یک پیغام خطا مواجه شده و یا کلا هیچ تصویری نداشته باشید.

4- در صورت فراموشی پسورد چه کار باید کرد؟

-بر روی “ویرایش سوال امنیتی” در پنجره ورود کلیک کرده و پاسخ را برای سوال انتخاب شده وارد کنید. در صورت پاسخ صحیح پسورد دستگاه ریست شده و به پیش فرض آن که “123456” است باز خواهد گشت. در صورتی که پاسخ را فراموش کرده اید لطفا با واحد فنی شرکت تماس بگیرید.

– پسورد مربوط به باقی کاربرها توسط کاربر Admin می تواند تغییر کند. برای اطلاعات بیشتر به منوال دستگاه مراجعه کنید.

5- چرا دستگاه با وجود آنکه هنوز تمام دوربین ها به سیستم اضافه نشده است ولی نمی توان دوربین بیشتر به آن اضافه کرد؟

به عنوان مثال یک NVR شانزده کاناله که ماکزیموم 120Mbps پهنای باند آن است را در نظر بگیرید. مطابق شکل زیر ، پهنای باند باقی مانده را چک کنید که از پهنای باند دوربینی که می خواهید به سیستم اضافه کنید کمتر نباشد. برای رفع مشکل می توانید Bitrate مربوط به بقیه دوربین ها را کاهش دهید تا به پهنای باند باقی مانده اضافه شود.

6-چرا سیستم نمی تواند رکورد کند؟

-مطمئن شوید که هارد شما فرمت شده و آماده کار است.

-ممکن است که زمان بندی ضبط دستگاه درست تنظیم نشده باشد.

-ممکن است هارد دیسک شما پر شده و NVR نمی تواند روی آن ذخیره کند. قسمت مربوط به اطلاعات هارد دیسک را در صورت نیاز چک کرده و در صورتی که می خواهید دستگاه شما بعد از پر شده هارد دوباره روی آن ضبط کند در تنظیمات مربوطه آن را فعال کنید.

-دوربین ها به صورت گروهی در دیسکی اضافه شده اند، ولی دیسکی وجود ندارد ، برای اطلاعات بیشتر به منوال دستگاه مراجعه کنید.

-ممکن است هارد دیسک ایراد داشته باشد، برای اطمینان با یک هارد دیسک دیگر امتحان کنید.

7-خطا در دسترسی به دستگاه از طریق IE

-لطفا مطمئن شوید که ورژن اینترنت اکسپلورر شما 8 به بالا باشد.

-ممکن است آنتی ویروس یا فایروال نصب شده بر روی سیستمتان باعث این اتفاق شده باشد. لطفا برای امتحان هر دو را موقتا متوقف کنید.

-در صورتی که در قسمت تنظیمات دسترسی، لیست (Allow & Block) تنظیم شده باشد این مشکل ممکن است به وجود بیاید. اگر دستگاهی جزو Block لیست یا خارج از Allow لیست  باشد، از طریق شبکه نمی تواند به NVR متصل شود.

ایده پرداز پرارین
error: Content is protected !!